maya's FotoPage

By: maya asri

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 24-Mar-2009 07:17 Email | Share | | Bookmark
dah pindah...

akcely aku dh pindah ke arena blog.....kalu nk baca apa yg aku merapu pi la sana....

http://maya-kids.blogspot.com


Tuesday, 3-Feb-2009 03:08 Email | Share | | Bookmark
Anyversary ke-6 n Hepi besday to my hubby...

fuh!fuh! ish byk nyer habuk kat fp aku nie....naik bersawang lak tuh heheh...maklumlah
malas melanda ini macam la...



**gambor pun dah naik kelabu hehhe..

Tanggal 1Feb genablah usia perkahwinan aku yg ke-6...dan sekali gus ngan besday hubby 3feb..huh! 2 in 1...sungguh sekejap masa berlalu...pejam celik nantii dh 20thn eeeeeeeee.............masa tu makin tua la....hik!hik!...per nak buek hidup seperti roda....
ish! apa aku dpt dr hubby? jeng...jeng....biarlah rahsia...so apa pula aku bg kat hubby sempena besday? hah! biarlah rahsia hehehe...yg bestnya akma ckp" ayah nanti akak wat epi besday beli kek tau!!ayah punya epi besday"hehehe...tau plak ayah dia punya besday... si kakak nie suka beno kalu pi party ke hapa...yg bersangkut paut epi besday, dia kalu nk tetiap bulan sambut besday dia...heheh suka sgt ngan kek yg tulis² tu...

so harapan aku moga ikatan perkahwinan ini akan berkekalan hingga hujung nyawa dan peroleh anak² yg solehah amin..........


Saturday, 30-Aug-2008 05:08 Email | Share | | Bookmark
"selamat menyambut Ramadhan AL-Mubarak".............

Do'a malaikat Jibril menjelang Ramadhan " "Ya Allah tolong abaikan
puasa ummat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak
melakukan hal-hal yang berikut:

* Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya (jika masih ada);
* Tidak berma'afan terlebih dahulu antara suami isteri;
* Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang-orang sekitarnya.

Maka Rasulullah pun mengatakan Amiin sebanyak 3 kali. Dapatkah kita
bayangkan, yang berdo'a adalah Malaikat dan yang meng-amiinkan adalah
Rasullullah dan para sahabat, dan dilakukan pada hari Jumaat.


Di kesempatan nie ibu nk ucapakan "selamat menyambut bulan Ramadhan" kpd semua umat islam di seluruh dunia...moga ramadhan nie kita berlumba² mencari seberapa byk pahala....ibu juga nk mintak maaf kt semua yg mengenali ibu.....ye la kan...sblm buat amal ibadat puasa nie nk gak la mintak maaf kut² ada salah silap yg tak disengajakan..kang sia² jek puasa kita......

Bulan puasa kali nie ibu mmg teramat bizi...tak seperti thn² yg lepas....mana taknya thn nie ibu amik tempahan baju raya .....tp open utk baju kurung jek...baju lelain tu ibu x open sbb tak cukup tgn nk jahit...selain tu ibu mik jahit manik gak!!! hehhe...mana tak bizinya...pasni ntah bila la ibu nk hapdet fp nie......

Sebenarnya menjahit nie ibu suka² jek yela kan...KL nie kalu tempah baju makkkk aiiii maheiiii gilosss..so per lagik ibu pi amik kursus menjahit sbb utk sapa lagik utk ank² dara ibu ler..pasni x yah pi hantar kat tailor lain...........ibu jek tailor kat anak² dara ibu......
Eh dah melalut lak ibu nie...okla kengkawan....selamat berpuasa ye....

**nk tepek gambor per ek kali nie.....gambor segala projek ibu x snap lagik...ada sikit jek...



Wednesday, 6-Aug-2008 23:41 Email | Share | | Bookmark
Picnic @ ISI RIMBA kemensah height 26july

sejuk nyer air nie...
adik masih demam x leh nak terjun..
gaya seorang penakut..
View all 30 photos...
kali nie entry pi mandi manda kat isi rimba di kemensah...ala kat belakang zoo negara....ekcely yg pergi nie geng² surau ayah la....patut kami x plan pi pun..sbb pagi tu ayah baru lik keje, keje mlm tue...ntah mcm mana derang yg pi x cukup kete sbb ada ank² yg pi tp mak bapak x ikut...so kesian lak derang berhimpit ibu pun racun ayah la soh pi..(dlm hati kalu bwk kakak ngan adik pi pun syok gak) so ayah pun setuju la disebabkan kesian tgk bebudak tu berhimpit². kami mmg x penah pi pun belakang zoo tu...mandi sungai katanya bebudak yg pi tu dah 2, 3 kali pi sonok ler...bwk memacam makanan...
sampai kat isi rimba tu ada lak pondok derang dah siap sewa lagi...RM60 kalu yg besar....ermm tak sangkan lak kat tgh² KL nie ada lagi sungai yg boleh ank2 mandi manda ala² kg gituh!! so dapatla merasa mandi sungai...kalu tak dijaga sungai tuh ntah generasi akan dtg x kenal gamaknya sungai tu mcmmana.....
so okla...layan jek la gambar² yg sempat di ambil nie....tp kami semua mmg enjoy!!

kakak nie penakut air ler....dok syok tgk jek org len mandi....dah nk balik ler baru si kakak nie berani nk terjun...apara kakak nie....










Thursday, 31-Jul-2008 05:29 Email | Share | | Bookmark
Islamic Kindergarten-Sukan tahunan 20july08 @Sek. Keb. Ulu Klang

 
 
 
View all 36 photos...
Hai ALL.....................
Lamanya tak hepdet FP nie...tgk nampak lak spider dah wat sarang.....adehhh ibu sejak tukau tempat kerja dah semakin bizi...almaklumlah tempat baru kenala berdidikasi hehheeh ye ke? nk hapdet pun mood tak de...sian member2 ibu asyik bukak fp ibu tgk mender yg sama...
so kali nie entry pasal sukan tahunan sek kakak... ermmm mmg syok gak la tgk bebudak tadika nie bersukan.....almaklumlah semua excited. Kakak nie kalu kat umah bukan main heroin nyer....bila ngan cikgi² tgk baik giler hehehe...nurun sapa tuh? ihik!
Akma masuk 3 acara jek acara tarik bola dlm gelung, masuk bola dlm bakul ngan tiup belon..ala acara sukaneka jek.....
Akma dapat JOHAN dlm acara masuk bola dlm bakul, NAIB JOHAN acara tarik bola dlm gelung....tiup belon kalah....
so jom la layan aksi kakak bersukan..................






**kakak umah yellow


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net